Praga S5T-TN
Jako Praga S5T-TN (tahač návěsu) byly označovány sedlové tahače, nesoucí podle typu motoru označení Prag S5T-TN, Praga S5T-2-TN a Praga S5T-32-TN.
První verzí byl tahač Praga S5T-TN (v literatuře také Praga S5T-1-TN) vyráběný od roku 1961. Oproti klasickému valníku měl tahač zkrácený rozvor a prodlouženou dvoudveřovou kabinu, opatřenou lehátkem. Tahač byl vybaven standardní točnicí. Tento typ byl určen k tahání návěsů do hmotnosti 10 t.
Další verzí byl tahač Praga S5T-2-TN, určený především na vývoz. Od předchozího se podstatně lišil především bezkapotovou kabinou se dvěma lůžky, původem z tahače Škoda 706 RTTN. Čelo kabiny bylo lehce pozměněno použitím upravené masky se třemi příčnými žebry. Tahač měl oproti Praga S5T-TN dále zkrácený rozvor a novou přední nápravu. Vozy určené na export do SSSR byly vybaveny nezávislým topením a druhou palivovou nádrží (celkem 340 l). Nejvyšší hmotnost taženého návěsu vzrostla na 13,5 t. Typ Praga S5T-3-TN se lišil pouze použitím motoru T 912-3.
Další verzí byl tahač Praga S5T-2-TN, určený především na vývoz. Od předchozího se podstatně lišil především bezkapotovou kabinou se dvěma lůžky, původem z tahače Škoda 706 RTTN. Čelo kabiny bylo lehce pozměněno použitím upravené masky se třemi příčnými žebry. Tahač měl oproti Praga S5T-TN dále zkrácený rozvor a novou přední nápravu. Vozy určené na export do SSSR byly vybaveny nezávislým topením a druhou palivovou nádrží (celkem 340 l). Nejvyšší hmotnost taženého návěsu vzrostla na 13,5 t. Typ Praga S5T-3-TN se lišil pouze použitím motoru T 912-3.