Praga S5T-3
Hlavní odlišností typu Praga S5T-3 byl opět upravený motor. Ukázalo se, že motor Tatra 912-2 u vozů Praga S5T-2 trpí nedostatečnou životností. Příčinou byly příliš vysoké provozní otáčky motoru. Proto byl převrtán na zdvihový objem 8 100 cm³. Tato úprava umožnila snížení maximálních otáček motoru, a to při zachování stávajícího výkonu. Současně došlo ke zvýšení točivého momentu a snížení spotřeby paliva. Takto upravený motor dostal označení T 912-3. Další změnou bylo zmenšení převodového poměru v přídavné převodovce. Tím vzrostla maximální rychlost vozidla na 78 km/h.
V roce 1971 byla legalizována užitečná hmotnost 6000 kg. Od té doby nesla produkovaná vozidla označení Praga S5T-3 Super. Později však byla tato legalizace uplatněna i na stávající vozidla Praga S5T-2 a Praga S5T-3, vyrobená před rokem 1971. Vozydla Praga S5T-3 byly vyráběny v AZL n. p. (od roku 1969 Avia, n. p.) od začátku dubna 1966 až do jara 1972.
V roce 1971 byla legalizována užitečná hmotnost 6000 kg. Od té doby nesla produkovaná vozidla označení Praga S5T-3 Super. Později však byla tato legalizace uplatněna i na stávající vozidla Praga S5T-2 a Praga S5T-3, vyrobená před rokem 1971. Vozydla Praga S5T-3 byly vyráběny v AZL n. p. (od roku 1969 Avia, n. p.) od začátku dubna 1966 až do jara 1972.